TOP CATALÀ Catnyailla a target="_blank" href="http://www.topcatala.com/index.php?a=in&u=luigibori">Vota'm al TOP CATALÀ!

dimarts, d’octubre 06, 2009

Després de llegir això de la petició de més de 700 "pedòfils" demanant la llibertat per a Polanski, jo que sóc optimista de mena em venen dues reflexions:

La primera és que fa bonic això de veure més de 700 progres defensant un jueu (cosa que en els temps que corren no és gaire comú).

I la segona és que al veure que una de les signats és la Penélope Cruz em fa tenir l'esperança que si algun dia la trobo casualment podré penetrar-la bucal, anal i vaginalment encara que sigui en contra de la seva voluntat, per que se que no em denunciarà, ja que, en el fons i encara que jo estigui mancat de qualsevol talent en el meu interior sóc un artista.

També penso en un acudit que seria més o menys així:

-Què fan més de 700 progres al fons d'el mar?
- No ho se, però és un bon començament...

blogs catala
TOP CATALÀ