TOP CATALÀ Catnyailla: Intel·lectulas Europeus a target="_blank" href="http://www.topcatala.com/index.php?a=in&u=luigibori">Vota'm al TOP CATALÀ!

dimecres, de maig 11, 2005

Intel·lectulas Europeus

Ahir a la nit em vaig enterar gràcies al programa d'informació europea de La 2 anomenat Europa 2005, que 800 intel·lectuals europeus en van reunir a París per debatre, un cop més, sobre la cultura europea i el seu futur i els reptes de la globalització i bla, bla, bla... Vaig sentir les paraules que adreçava als assistens el president Chirac. Aquest va tenir la barra d'atacar la globalització ja que segons ell "tendeix a la unificació cultural" i va continuar dient "que s'havia de protegir la diversitat cultural" suposo que per això històricament tots els governs francesos han perseguit i maltractat la diversitat cultural francesa.
Com sempre en aquesta mena d'aplecs el fons de la questió és demanar-li diners a l'estat. Després de donar la bara amb que la cultura no és un negoci i mirar pel damunt de l'espatlla als americans i posar-se molt dignes sempre demanen diners. Jo no entenc aquest axioma: subvenció= a millor cultura. Jo no crec que a mi , per exemple, que a canvi d'una subvenció fos capaç d'escriure El Tirant.

blogs catala
TOP CATALÀ