TOP CATALÀ Catnyailla a target="_blank" href="http://www.topcatala.com/index.php?a=in&u=luigibori">Vota'm al TOP CATALÀ!

divendres, de setembre 15, 2006

Farà un parell d'anys que em vaig començar a interessar en llegir blogs d'internet. Hi han certes opinions que m'agraden més que altres i no em cal està totalment d'acord amb l'autor per llegir-los diariament. Crec que un blog és un lloc íntim i personal en que un escriu el que pensa sobre un tema, una notícia, etc... no pas, com sembla creuen alguns, un fòrum de discussió. Si a un no li agraden les opinios del blogger fa molt santament en no llegir-lo. El que no he comprès mai, i mira que m'esforço, és a totes aquestes persones que dia sí i l'altre també escriuen comentaris a cada post ficant-se, quan no insultant, a l'autor. Haig de reconeixer que a mi em fa força mandra escriure comentaris, però, només de pensar en primer, llegir un blog que no m'agrada i després haver de fer comentaris de cada entrada atacant a l'autor i a les seves idees, em fa venir basarda. Suposo que deuen sentir alguna mena de plaer morbós fent-ho, o que simplement, qui s'avorreix el gat pentina.

P.S.: una altra cosa que no entenc d'aquest opinadors és que normalment s'amaguen darrere de l'anonimat. No entenc perquè no escriuen el seu propi blog.

blogs catala
TOP CATALÀ